you cant handle the trouth



hej efter ett långt uppehåll så är jag äntligen (?) tillbaka i göteborg.
första dagen på P&L så ville jag fan bara hem. förändringen från att gå till fräsch till ett jävla helvete var inte okej. men efter några dar hade jag vant mig vid värmen och de bra banden som jag ville se skulle spela. vi hade hittat ett sätt hur vi skulle svalka oss och jag hade hittat ett uttag till mobilen. man hade vant sig helt enkelt. och när jag kom hem i söndags ville jag bara tillbaka och jag tyckte det var jätte konstigt att inte sitta med grannarna och dricka öl och lyssna på go musik vilket vi gjorde sista dan. det bästa på hela veckan var när vi besökte badhuset som fanns precis runt hörnet vid campingen. fan va roligt vi hade det. och vad fräsch jag kände mig efteråt! även om svetten började rinna direkt efteråt. nu är jag iaf hemma igen.
i måndags var jag på möte på skolan med mamma och rektorn. och jag fick beskedet att jag inte skulle ha möjlighet att börja i 3an med alla mina IG:n så vi bestämde att jag skulle gå om 2an. och när vi satt där kände jag att jag ville dö haha så började storgråta osv. men när jag väl kom hem kändes allt bra. som en lättnad. nu jag kan leva livet hela sommaren utan några jävla uppgifter hängades efter mig. plus att nu börjar jag om på nyss. vilket känns jävligt bra. tror heller inte att jag är redo till att börja i 3an. känns as konstigt bara. allt går ju så jävla fort nu för tiden. så det känns skönt att gå om. och börja om på nytt som sagt. ska också flytta hem för jag klarar inte detta längre haha. jag saknar att få mat på bordet och inte behöva tänka så jävla mycket hela tiden själv haha.

promoe var bäst att se på hela peace and love!

Visa ord
Postat av: josefin

student utan mirre :o

2009-07-01 @ 15:50:48
Postat av: circus em

Jag känner att någon gång måste jag växa ifrån min blogg. Jag har haft den oerhört länge, något år till kanske, men inte en allt för lång tid framöver. Fast vem vet, jag kanske ändrar mig imorgon! Och det som gör det så svårt är att radera den är för att jag varje dag får kommentarer om hur den har hjälpt och inspirerat. Usch, ångest.



Kärlek

2009-07-01 @ 23:19:27
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: circus em

Nejdå, den lever nog kvar ett tag. Dagen jag känner att jag vill lägga av helt, då får den stå kvar ett tag till tills jag ser att läsarna börjar sina.



Kärlek

2009-07-02 @ 22:10:48
URL: http://obstinate.blogg.se/

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0