Never die for always be around and around and around

"vi tar detta imorgon"
 "nej"
"jo det gör vi"
nu känner
jag
att jag
börjar dryga lite.

du
känner det
med för
det är du
som
lärt mig det.

ser hur
du går din väg
och
jag
vänder ryggen till.

sedan
hör jag
hur någon
springer ifall mig.
det var du

hjärtat hoppade
till
lite när
jag hörde
stegen.
tänk om
du inte tagit
dem?

jag är
för feg
för att visa mest

men jag förstår
nog inte
jag
försöker,
men
det går inte.

jag vill bara
att du
ska se
mig
lite mer

Visa ord
Postat av: josefin

alltså jag vet 365 dagar är fan NADA! ååååååååååh kommer kännas så sjukt!!!

2009-06-07 @ 12:40:34
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0