allt håller i sig!



ibland älskar jag facebooks jävla quiz hela tiden.
"Du är inte speciellt smart, inte snygg heller för den delen. Men din dumhet och din klumpighet gör så att personer i din omgivning uppfattar dig som extremt charmig och älskvärd. Dina vänner och din mat kommer högst på din lista och din favorit tillvaro är en mysig middag med dina närmaste. Tänk bara på att inte dra av en brakskit vid matbordet."

förövrigt så är jag klar med arbetsmiljö och säkerhet, fått vg. känns bra. jag och elin har planerat in tid när vi ska hålla talet i svenska B och essäskrivningen.. nu är det "bara" jämnförande romananalysen, hemsidan, uppdrag 2 & 3 och graf uppdraget. de borde la gå? jag ser ljust iallafall

idag skulle jag ner till affären för att handla med. så tog jag aoutomatiskt en cola.. men så tänkte jag efter lite, varför ska jag just ta denna colan? vilka barn kommer offra sig för att jag ska få dricka cola? samvetet tog mig till andra delen utav läsksektionen och jag tog icas fanta istället. och vet ni? det känns mycket bättre nu + att jag sparade några kronor för icas varor är lite billigare än alla stora märken.

Visa ord
Postat av: sara jarhage

haha men det va massa folk där, snygga killar också! MUMMA typ..

2009-05-17 @ 19:55:51
URL: http://onelifeleft.blogg.se/

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0