en nöjd miranda klappar sig själv på axeln



i onsdags vaknade jag med panik och började storgråta. lovisa lugnade ner mig och jag insåg att jag inte kan leva såhär. jag kan omöjligt glida genom skolan utan att anstränga mig ett piss. så jag tog penna och papper och skrev ner allt jag behövde göra i alla ämnen, mailade lärare och frågade exakt vad det är jag ska göra. nu har jag fått svar från de flesta, så nu sitter jag här med en lista som jag ska ha klart innan denna månad! och det ser ljust ut. jag har redan fått ett arbete klart. imorgon ska jag göra ena nationella och på måndag är det svenska prov som jag inte gjorde denna vecka. på tisdag ska jag göra nationella i matte. och jag tror inte ni förstår känslan utav att stryka över ett arbete som jag redan lyckats göra och skicka in redan idag! jag äger och jag ger mig cred för varje litet framsteg! bryter ner kompis-ångest steg för steg! så att jag kan leva ångestfritt under sommaren!

Visa ord
Postat av: Din roomie

Jag är så stolt över dig. Det krävs mycket vilja för att orka ta sig igenom allt det, och det har du och du kommer klara detta bra.

Vill man så kan man <3

2009-05-08 @ 09:44:43
URL: http://silkee.blogg.se/
Postat av: sara jarhage

Duktigt jobbat, du klarar det! :)

2009-05-12 @ 16:59:43
URL: http://onelifeleft.blogg.se/

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0