jag gick i ett kvarter idag som en gång var min hela värld. allting var ju enklare då. men ingenting kan bli som det var. man säger att tiden är förbi, snart är det försent. livet går för fort och det är svårt att hinna med.



när man vaknar lite för sent med ångesten liggandes bredvid sig och allt pekar åt, nej det här går inte. då är det tur som fan att man har en roomie som kan pigga upp och hjälpa och få upp mig på morgonen. tack tack tack. men

det är ju så töntigt. jag är så jäävla töntig. jag gör ändå ingenting här hemma? ska jag verkligen sumpa min chans nu? för att jag ska få vara hemma när alla andra ändå är i skolan. nu är allt uppskrivet och jag vet hur jag ska göra. nu är det enda kvar att göra det. med hjälp och disiplin klarar jag det! för så jäävla mycket är det ändå inte! jag kan jag ska jag vill klara det!!!

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0