nattfunderingar om livet en sen måndagnatt. godnatt!



är man 18 så tror alla man har hittat sig själv och vet vad man vill göra i livet.
jag har då fan ingen aning. jag har inte ens left en tredje del utav mitt liv. jag har inte sett någonting av världen. hur ska jag veta vad jag vill göra då? jag gillar hela skejtkulturen och de. kan man mixa ihop det tillsammans med babylon? för är man pro snowboard åkare gör man ju det kan älskar ( i de flesta fall ) och man tjänar pengar på det. man lurar samhället lite. samhället vill ju att vi ska jobba och ha samma rutiner för att systemet inte ska krackelera.

det är en helt annan kultur, helt annan livsstil. jag gillar den.

Visa ord
Postat av: heartbeat

get your point. människan är en förvirrad skapelse.



i trettifem års ålder kanske man fått ett fast jobb, har partner och en hemtrevlig lägenhet, men jag tror att man i trettiofem års ålder ändå längtar och drömmer efter helt andra saker, en helt annan tillvaro.



jag tror inte att man kan veta hur man vill leva när man är arton. jag tror ingen någonsin vet hur man vill leva.



lev ditt liv, må bra, uppskatta dina nära och kära och gör det du tycker om. livet blir ändå aldrig som man själv tänkt sig, men man kan göra det till något väldigt bra.

2009-05-23 @ 03:48:18
URL: http://hjartslag.webblogg.se/

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0