nej miranda det är ingen i garderoben. okej jag stänger dörren ändå




Jag vill bo i en fin gammal lägenhet i linné-haga trakterna. och jag vill bo där hela tiden och ha fina möbler och stort varddagsrum med fetaste tv:n. jag vill blanda gamla möbler med ny elektronik och speronliga saker och FÄRG. färg överallt. men hur fan är det möjligt? nä det är något som jag komemr få drömma om hela mitt liv tror jag. eller nöja mig med att stå utanför dem och kolla in.
det är en annan sak som jag gillar; att kolla in hos folk. det verkar as creepy, iknow. men vafan.. ofta man inte blir nyfiken på hur andra har det hemma? hur deras taklampa ser ut och vilket tvbord de har!


Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0