you are blowing my mind



okej jag somade klockan 5 efter maten i soffan och vaknade runt 8
det finns fan inget skönare än att somna efter maten!
men iaf när jag hade vaknat hade elin skickat in vårat talmanus!!
jag har sån tur att jag har henne! hon är så duktig, åh vad stolt jag blir

och nu kommer sista dagen imorgon då ska jag skicka in uppdraget i graf och sedan är vi lediga.
lediga tills på söndag. detta är livet alltså. känns som om allting kommer att ordna upp sig till slut ändå!

Visa ord
Postat av: frugan

du är så fin och jag är så stolt över dig! vi klarar det här baby

2009-05-19 @ 22:31:14
URL: http://eiloo.blogg.se/
Postat av: Cocco

Tjena Mirre! Tack för din kommentar, va roligt att du tycker om min blogg : )

2009-05-20 @ 23:03:34
URL: http://coccoess.devote.se
Postat av: Anonym

Shit vad snygg blogg du har miranda :O:O

Jag tycker om ditt namn, därför jag säger det tror jag. Inte så vanligt :)

Tänker på miranda nallar, de är söta :D

Jag babblar. sorry

fin blogg i alla fall

/borås

2009-05-20 @ 23:24:28

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0