åh fina känsla!




Ni vet när man får den känslan imagen. då man vet att; nu är jag lycklig kan jag inte få vara kvar i den här känslan hela tiden? den känslan älskar jag. och nu tänker ni väl "det kallas att man är kär" men jag vet att det är inte det den här gången. det är som en liten gubbe som hoppar och skuttar av glädje i mitt hjärta och allting känns lätt och underbart. som när man solar och det bränner i ansiktet. sitter och kollar ut över göteborg. när det har regnat på varm asfalt. nyklippt gräs. att krama någon 5 sek längre än vad man brukar göra. osv osv det finns jätte många känslor. dom flesta är kopplade till sommaren, som faktiskt är på gång nu!

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0