jag skulle aldrig vilja bli känd.. faktiskt



jag har kommit fram till en ganska pinsam grej..när jag läser kändisars bloggar så har jag kommit på mig själv med att tro att jag känner dem. heelt främmande människor egentligen som jag, genom att läsa deras bloggar och om deras barn och vardag, inbillar mig att jag känner dem! och tänk då hur det är för dem!! när det kommer fram en heelt okänd människa för dem och frågar om deras vardag eller något liknande. usch jag hade dött.

en annan sak som är ganska otrevlig är när kassörskor är otrevliga. medans man själv är trevlig och ler mot dem och så får man världens bitch blick och ett otrevligt "83" tillbaka..nu har jag avreagerat mig lite, för det är ju det som bloggar är till för he he

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0