mina vardagsproblem


okej, så här ligger det till. jag gillar äpplen.. och vill vara lite cool sådär och ta ett skitstort bett från det. (älskar även ljudet som kommer när man gör det!) MEN jag kan inte ta ett sånt där ascoolt stort bett i ett äpple.. jag liksom halkar med tänderna och bara gör illa mig och får skit små tuggor varje gång. hur ska jag göra för att ta stora bett? någon som vet?!?!



nu menar jag ju såklart inte ett sånthär jävla fjollhjärt bett. ett riktigt groteskt stort bett vill jag ta, så det räcker med typ 3 bett sen är äpplet uppätet!!! det har vart något.
kunde skrivit det på mitt CV då, "speciella talanger: kan äta upp ett äpple i 3 tuggor"

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0