om miranda får välja själv



påväg hem från skolan satt jag på en spårvagn, då slog det mig vad jag ska göra efter gymnasiet!!
jag skall alltså jobba som spårvagnschufför! perfekta jobbet för mig. jag vet allt om dem typ, iaf vart alla vagnar går. kan nästan alla hållplatser i hela göteborg! det kan ju inte bli bättre. man får se mycket utav göteborg, träffar människor hela dagarna. och på sommaren, köra ut 11an till saltholmen och sitta och chilla i solen innan man ska köra iväg igen! då skulle jag stanna för alla som kom springandes och släppa in dem. jag skulle vart trevlig mot alla som åkte på vagnen. skulle säga några roliga ord i högtalaren och vart en go och glad spårvagnschufför!

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0