she has the world in her hand!



jag sitter och tittar på svenska hollywood fruar. och jag förstår inte varför alla ska hata anna anka?! hon är fan grym! och det här med att man ska suga av sin kille varje morgon om han ber om det annars är det inte konstigt att han är otrogen. tror ni verkligen det gäller bara åt ena hållet? det är självklart att man måste ställa upp för sin partner i ett förhållande. annars söker man nytt.. hon menar ju inte att kvinnor skall underkastas till männen. hon menar att man skall göra allt för sin parter för att ha ett bra förhållande. hon är grym och jag älskar att hon provoserar hela sverige!! det är precis detta hon vill, att folk ska bli upprörda. snacka om 15 min of fame! tycker hon skall få ett eget program på tv3!

Visa ord
Postat av: Maja

Haha bra val! Men han är fan duktig alltså!



Jag hatar inte Anna Anka, men hon har ju galet skumma värderingar! Maria Montezami däremot haha gud vad jag skrattade när hon berättade om sina läppstift!

2009-10-13 @ 14:59:59
URL: http://freeshy.blogg.se/

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0