but i'm still i'm still an animal



Tidigare idag, vid lunch ungefär, satt jag på min första lektion. Grafiskkommunikation B. Jag var lite ofocuserad och hamnade på facebook. *pop* ett chat-meddelande från Emma. Hon skriver att hon ska till Peace & Love i sommar och vi kommer in på hur vi ska göra med tält. Jag bestämmer mig för att gå in på deras hemsida. Och mitt bland alla artister står det. Min lycka. Mitt vår band. Mina favorit melodier kommer från detta band. Miike Snow kommer till peace & love. Jag skriker av lycka. Pucklar på Calle som sitter bredvid mig. Han blir lite förbryllad och undrar vad som föregår. Jag berättar att Miike Snow kommer till peace and love och han svara lite ironiskt att; guud vad roligt att jag också skall dit i sommar!! Jag förstår att han är avundsjuk. Han blir det ganska lätt, lille Calle. I mitt hjärna ser jag mig själv stå i publikhavet sjungandes till Miike Snows alla melodier. Jag måste dit. Finns inget alternativ. Och jag måste få med mig Mickanbaby! Det skall nog inte bli allt för svårt!

Min lycka.

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0