rastafari!

är hemma hos pappi igen (<3) och försöker installera ett nerladdat the sims 3.. det går sådär dåva..
imorgon har jag nationellt prov i svenska B det känns lite pirrigt och jag måste köpa matsäck eftersom vi kommer att sitta där i 5 timmar. och sedan har vi prov på alla delsteg i matteB och får man G på det har jag klarat hela kursen. TAGGA MIRRE DÅÅ. måste verkligen klara det! annars blir jag ledsen :( erika bby ska hjälpa mig så får hoppas hon förklarar så jag fattar :D

gick btw på min sista lektion idag. ögat ser nästan normalt ut nu.

och på söndag skall jag först jobba sedan träffa massa australiensare över en öl :S fett random och jag är lite nervig haha!

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0