bye bye baby baby bye baby bye bye baby


efter att ha vart utan pengar på mobilen under en hel helg känns det nu konstigt att faktiskt kunna smsa eller ringa någon.. känns som jag måste berätta nyheten för någon. så jag ringde mikaela.

idag (rättare sagt på kvällen) har jag vart på möte med min praktik, gav mig ingenting typ. nu skall vi fixa klart allt imorgon och sen är praktiken slut 4-ever.
på torsdag är det begravning för min lilla morfar. jag vill ha lite bilder därifrån, men får man fota på en begravning. kanske anses som respektlöst? och det är det sista jag vill vara..
nu ska jag hitta på något annat än att sitta här och tjöta. bye bye

Visa ord
Postat av: Erika

när folk går ut från kyrkan får man gå fram och fota... men inte under begravningen tror jag

2010-02-09 @ 00:02:26

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0