renovering pågår

alltså när man är med erika.. DÅ FÅR MAN INTE BLOGGA. haha man hinner fan inte.

aja, när jag vaknade upp hos erika så bestämde vi efter ett tag att vi skulle duscha och sånt och sen fixa iordning oss hos henne och sen hem till mig och föra. sagt och gjort så blev det.

och jag kan inte förstå hur mycket snö det är ute nu? OCH VAFAN ÅKER INTE JAG BRÄDA FÖR ? har lite ångest för det alltså.. det får bli att åka lite i veckan då det tydligen skall komma med snö på tisdag :D:D:D

och alla säger att dom är trötta på snön och blablabla. det hjälper liksom inte att gnälla.. så ta på er varma skor och brallor och dra ut i snön!!! ba gör't

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0