let me begin

denna helgen har vart helt crazy. jag har haft det as kul faktiskt! det är nog tack vare erika tror jag!

igår kom vi hem kl 8 efter massa äventyr och min mobil tappades bort men hittad som tur är.. jag har lovat mig själv att om jag har kvar min mobil till efter sommaren så kanske jag är redo för en iphone.. men vi får väl se hur det blir med den saken.. när vi kom hem gjorde vi mackor och te och juice och satte oss i köket och tjötade lite, det va as mysigt :D

imorgon är det skola igen! och jag börjar kl kvart över 8.. haha min buss går halv 8.. funderar verkligen på hur FAN det skall gå ihop haha!

nu skall jag fixa in massa låtar till min ipod, höres

Visa ord
Postat av: Erika

åååååh jag har verkligen insett hur mycket jag älskar dig. du och jag är sjuka. så allt blir så jävla kul. vi kan göra såna random saker. och vi har gjort så mycket äventyr o saker tillsammans. pusss

2010-02-22 @ 00:28:11

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0