you can't stop now!


kom hem från erika vid lunch idag, sen åkte jag och simmade (det var förbaskat skönt att simma faktiskt!) sen har jag bara vart hemma. känns som klockan är 4 fast den egentligen är halv 8... herregud..

det enda jag vill göra nu är att sitta på balkongen och ta en cider. sedan vill jag ta brädan och åka till slottis för att åka tills solen går ner. sen vill jag att det är en stor utefest i slottis eller någonannan stans. och efter utefesten ska vi ta brädan och åka hem på våra vingliga ben.
jag vill vill vill!
är det barra jag som längtar efter sommaren?

Visa ord
Postat av: Felicia

Fin blogg! :)

2010-02-15 @ 20:09:06
URL: http://lillfills.blogg.se/

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0