svett och tårar

Hejsan! Jag tänkte berätta sanningen om mina mobiler och min nuvarande mobil.
Jag har aldrig haft en mobil i mer än 1 år pga att dom gått sönder eller att jag har tappar bort dom.
För 2 sommrar sen bytte jag och en kompis mobil (en nokia 5310 express music ), som jag senare tappade bort, denna mobilen fastnade jag verkligen för så jag köpte en ny likadan. Sedan tappade jag bort den också. Köpte en annan. Fick ärva mammas gamla mobil. Lånade ut den gamla. Tappade den nya, tog tillbaka den gamla. Tappade bort den gamla. Då bestämde jag mig för att köpa en ny nokia. Fick ärva mammas gamla mobil, en sony ericsson. Skit fin och bra mobil. Den hade jag i jackfickan och när jag skulle sätta på mig jackan trillade den ut och pang ner i stengolvet. Gött, sprucken skärm. Tappade bort den 2 veckor senare med. Fick då gå tillbaka till min Nokia. Men innan jag bytte till sony ericssonen så hade jag tappat den i regnet. Fuck liksom. Gick hem och blåste med hårtorken på den. Tar bort allt som går att ta bort på den. Råkar så göra sönder själva grejer som sitter ihop mer startknappen så mobilen går inte att starta!!!!!
Ser ni?! Vafan skulle jag nu göra?

jo! geni som jag är så tar jag ett gem som leder ström och ledde strömmen
genom det och så vips så fungerade det :D

Nu kan jag alltså inte sätta på min mobl utan denhär metoden haha!
Plus att min mobil är ganska trasig. Men det spelar ingen roll
för den fungerar alldeles utmärkt. Fast jag känner på mig att den snart kommer trilla istär.


Som ni ser är det en hel del som saknas på min mobil!
Härom dagen satt jag och surfade runt lite och försökte hitta
en hemsida som säljer reservdelar till min nokia!
Och jag fick fullträff! Det finns nya skal och ett nytt tangentbort
där den där lödtråden finns (den som jag gjorde sönder)
Nu undrar jag vilken färg jag ska skaffa!

http://www.mytrendyphone.se/shop/frontpage.html
Batteriluckan tangentbordet och kamera linsen är obligatoriskt!
Jag ska skaffa en vit mobil!! :D men vilken färg ska det vara på sidorna?





Visa ord
Postat av: yvonne

Min jättegamla nokia slutade funka för väldigt många år sedan gick inte att starta den och då har jag bara gått och köpt en ny mobil men sedan ett halvår har jag gått mobillös, lånat osv men det har inte gått så bra. Jag googlade på just att det inte går att sätta på mobilen och hittade din blogg. Ditt sätt var ju hur kul som helst så jag var ju tvungen att testa, och vet du vad? Det funkade! Så jag är superglad nu! För nu slipper jag bl a lägga ner pengar på en ny mobil och låna hela tiden. Så tack för den jättefiffiga idén! :D

2010-01-12 @ 20:23:07

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0