don't listen to me

vilken minut som helst nu kommer mickan och erika föra att hämta upp mig. jag är inte speciellt taggad men det känns som det kommer bli roligt ändå! tror mest jag sovit för dåligt. jag har på mig klänning också.. och vi ska ha midsommarkrans i håret. och jag har mens (GLÖM INTE TAMPONGERNAAA) hade en mycket märklig dröm inatt med.. jag drömde att jag var i grebbestad med mickan och erika. jag blev oerhört bajsignödig så var tvungen att hitta en toa. mickan går in och skiter på ena toan och jag går in på den andra. men min går inte att låsa så jag gick ut igen. provar mickans. den går heller inte att låsa. då visar det sig att ingen jävla toa i hela grebbestad går att låsa. så jävla jobbig dröm att inte få skita. det var det första jag gjorde när jag vaknade imorse. gick upp och sket.

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0