I got nothing to loose


jag har aldrig haft en dröm med mitt liv, jag har bara left det. men nu när studenten närmar sig och folk redan planerar olika kariärs val, då blir jag lite orolig hur det skall gå för mig? vad fan skall jag göra? men nu den senaste tiden har jag kommit på det!



efter min student om 1 år skall jag flytta först till norge och jobba. sedan skall jag flytta till australien!! jag skall bo där solen alltid skiner och där alla surfar!



och jag skall glida runt i min caddilac och njuta av livet till fullo!


helst röd ska den vara, eller beige!


jag ska bara varje dag och alltid vara brun och ha saltvatten i håret.

sedan när jag fått nog med sol och värme ska jag flytta hem till sverige igen och starta upp ett hem där hemlösa kan få bo på natten och få mat och hjälp osv..

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0