Mjölk är världens bästa grej



Nu mina små barn skall jag berätta en sak för dig. I hela mitt liv har jag älskat mjölk. Mjölk har gett mig sjukt starkt skelett också. Och alla säger att "nää fy mjölk är äckligt" eller "joo det är väl okej" MEN JAG SÄGER SCREW YOU!!! MJÖLK ÄR LIVET. jag dricker alltid mjölk till maten (tja, förutom i skolan) ett glas på morgonen och flera glas på eftermiddagen och kvällen. kan det bli bättre eller? jag tror faktiskt inte det. och tänk på hur mycket saker mjölk används i? ta och fundera på det i ett tag.

nu skall jag ta ett bad och sedan sova. vi har matte från 8:30 till klockan 11 imorgon. måste ha med mig massa att äta då. vi har banan hemma så det räcker nog.

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0