old news!

för exakt 23 tim skrev jag tidigare inlägg och anledningen till att jag inte hört av mig innan är att jag har vart upptagen helt enkelt
igår efter skolan åkte jag hem och sedan följde jag med erika och rappe hem till rappe.
sedan sov jag och erika hos henne. jag tog även "ett foto i timmen" igår. som jag tänkte redigera och lägga upp när vi kom till erika. men en krånglig dator och ett tålamod som mitt så gick inte det så väldans bra.
idag har jag iallafall gjort klart en engelska uppgift och om en halvtimma har vi engelska bokrecention.. det kommer nog gå bra tror jag (Y) vi hörs efter maten

( det är egentligen sjukt vad man får dåligt samvete om man inte lagt upp något på typ en dag. det känns som de få som läser min blogg sitter och väntar och väntar och väntar.. men det kommer inte upp något.. det vore ju lite synd faktiskt!  )

Visa ord
Postat av: Alexandra

Det är för att vi också sitter och väntar och väntar och väntar.. :D

2010-03-24 @ 11:12:22
URL: http://alexandramolnar.blogg.se/
Postat av: josefin

håller med alexandra!

2010-03-24 @ 17:33:02
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0