yeah



Jag träffade Mickano första gången våren 08. Det var på en fest hemma hos Victoria. Jag trodde att hon och Lovisa flörtade lite eftersom Lovisa fick henne nummer. Andra gången var på picknickfestivalen 6 juni 08. Då var hon också full. Alla trodde att Mickano alltid var full. Vilket kanske var sant. Efter någon månad var hon en i gänget. Vi skapade intern skämt med henne och nej jag tänker inte berätta vilka det var. I mitten på sommaren blev det jag, Mickano & Emma som hängde. På sensommaren skapade vi tre fylleveckan. Vilket kom att bli den sjukaste veckan i våra liv. Vi hängde varje dag på sensommaren och hela hösten. Hela höstlovet spenderade vi tillsammans när Emma var bortrest. Mickano och Emma blev tillsammans på vintern 09 men vi behöll vår trio. När Emma fyllde år gav jag och Mickano henne en biljett till Coldplay spelningen i stockholm. Under hela vintern var vi världens bästa trio. Och när nästa vår kom hade vi redan hela sommaren planerad. Vi skulle till peace and love, pride och gå på coldplay tillsammans. Tyvärr kunde inte Emma följa med till pride så vi tog med Helle från Trosa istället. Peace and love var svettigt och varmt. Pride var spännande och Coldplay var alldeles alldeles underbart. Under sommaren bestämmde jag mig för att gå om 2an. Bästa valet jag gjort i hela mitt liv btw. Mickano stöttade mig i detta valet, vilket jag är tacksam för idag. När det var dax för skola gick allt tillbaka till det vanliga. Jag har aldrig mått så bra som jag gjort denna höst och vinter. Tyvärr gjorde Emma och Mickano slut i höstas och vi är inte längre en trio. Men vad spelar det för roll när jag har Mickano? För hon är trots allt min syster yster. Och henne kan man bråka med, gråta med, skratta med och tro det eller ej. Men man kan faktiskt prata seriöst med henne!
Mickano vill bli polis när hon blir stor. Och hon skall mönstra den 7 april. Hon tränar som tusan till det nu. GO MICKANO!
Vi har bestämt för att inte göra som alla andra "bästa vänner" att inte flytta ihop.. för då går det tydligen åt helvete. Och det vill verkligen inte jag att det skall göra för henne och mig.
Aj love U :)

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0