enda gången. jag lovar och svär

igår hade kunskapsgymnasiet bal. jag går ju inte i MP3A längre. men fick vara med på klassfotot ändå.
det var 12 pers utav typ 23 från klassen där haha. och då med mig inräknad.
balen hölls på marstrad. jag har alltid vait keptisk till sånnahär tillställningar och hysterin över att få klä upp sig har jag aldrig riktigt förstått. men det är kul att se att alla andra var så lyckliga och jag kände ett sting av ångest. alla dessa underbara människor som jag träffat i princip varje dag i 3år kommer jag inte att träffa varje dag längre. vi kommer säkerligen träffas på fritiden men jag tvekar på varje dag alltså. tänker på hur många tårar som kommer fällas på deras student. jag kommer nog inte inse att de faktiskt gått ur skolan. utan kommer sväva i min egna lilla bubbla tills det äntligen är jag som står och skriker: för jag har tagit studenten för jag har tagit studenten för jag har tagit studenten fyfan vad jag är bra!

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0