från då till du

ett bra och billigt, dock kanske lite äckligt kanske vissta tycker, sätt att fixa fram möbler på är att kolla i soprummet!! alla som bor i lägenhet har tillgång till ett sopprum, så om du bor i hus, åk till soptippen. iallafall, jag bor på första våningen vid prinsgatan här i göteborg. och jag har kvällssol. mitt rum är inte det rummet som har altan. utan det är pappas rum! och nu när det börjar bli vår, eller iallafall lite varmare i luften, skulle jag vilja sitta utanför mitt fönster och lukta på våren. så nu börjar jakten, jakten på utemöbler till min lilla uteplats som jag ska skapa, som jag inte ens tror jag kommer att få behålla. men hey, man kan ju alltid prova? har du en gammal stol eller ett bord som du vill dela med dig av? hör av dig till mig!
föressten har jag kirrat det perfekta solplatsen i somman! Inkas tak såklart?

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0