im broken in two

mycket bildlös blogg den här veckan/helg. jag har helt enkelt inte haft tid att redigera en bild och sen lägga upp här. och nu har sanna min systemkamera från igår så kan inte lägga upp bilder från igår..
snart skall jag på bal också
jag har lite ångest för det alltså
visst det kommer bli skitkul och sånt när vi väl är där men vafan jävla hajp det är med klänningar och håruppsättningar.. jag skulle helst vilja gå med skjorts och ett linne. det räcker la? vi är ju ändå med våra vänner? varför klä upp sig och spendera flera tusentals kronor på det? jag har iallafall kommit undan billigt med lånad klänning och 9anbalens skor. frågan är bara hur bra mina fötter kommer må inatt. tur att converse finns.
nu ska jag gå om 30 min. jag är as trött. och snart hungrig med. HUR SKA DETTA GÅ?

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0